martini077 martini077
236
BLOG

Joanna Szczepkowska miała rację

martini077 martini077 Polityka Obserwuj notkę 17

Wg mnie, pani Joanna Szczepkowska, kapitalna babka zresztą, miała rację, 4 czerwca 1989 skończył się w Polsce komunizm. Wg mnie to niezwykle ważna data, Polacy, kolejny raz zdali wtedy egzamin, w jawny i dobitny sposób odrzucili komunę. Co z tym potem zostało zrobione,  jak to zmarnotrawiono, jak różne motywy kierowały wtedy ludźmi elit,   to oddzielna sprawa.  4 czerwca 1989 to własność wszystkich Polaków, którym droga jest niepodległość. Upamiętnianie, świętowanie kolejnego polskiego zrywu sprzed lat to wcale niegłupi pomysł, wg mnie warto to celebrować i utrwalać w zbiorowej pamięci. Wg mnie poważna część dzisiejszych wielkich KODowców, wówczas, w 1989 roku wcale nie popierała kandydatów Komitetów Obywatelskich. Emocje 4 czerwca 1989 były pozytywne, zwykli  ludzie byli szczęśliwi, że jest szansa zmienić Polskę. Emocje AD2016 z nabzdyczonym Frasyniukiem i dość żałosnymi, przyznajmy bezwstydnymi Kwaśniewskim i Komorowskim, z tymi wszystkimi dość okropnymi facjatami to wg mnie karykatura tamtego ważnego, wspaniałego głosu, tamtego pięknego zwycięstwa głosującej Polski. Ale OK. Nie takie rzeczy Polska widziała.

martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka