martini077 martini077
658
BLOG

Całkowite zaćmienie czyli prof. Staniszkis na froncie

martini077 martini077 Polityka Obserwuj notkę 5

Profesor Staniszkis na froncie walki o nowoczesną  Polskę. Profesor Staniszkis dostrzega  smutek na twarzach polityków europejskich w czasie wystąpienia Beaty Szydło, współczuje Schulzowi,  wskazuje Jarosławowi co zrobiłby Lech  i takie tam ćmoje boje.

W sposób, który obserwujemy przecież od lat u wielu wyznawców „postępu” prof. Staniszkis nie przyjmuje argumentów, sięga po wyzwiska, niestety okazuje pogardę ludziom formacji Kaczyńskiego, szczególnie prezydentowi- wszak niektórymi określeniami, dziwacznym psychologizowaniem nie powstydziłby się nawet Niesiołowski czy Sadurski.

W sprawie TK nie odnosi się do faktów, przejmuje prostackie opinie bez chłodnej, bezwzględnej  analizy.

Profesor Staniszkis nim się obejrzała dała się zassać do jedynie słusznej drużyny.

Miałem ją  jednak za kogoś innego, twardszego, bardziej niezależnego w myśleniu, imponowała mi. Tymczasem okazuje się  pełna kompleksów wobec zachodu, który przecież trochę poznała. Stała się przewidywalna i nudna.

Czy się ocknie i wróci do formy? Niestety, powoli przestaje to mieć znaczenie. Szkoda.

martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka