martini077 martini077
360
BLOG

Głupota o znamionach faszyzmu

martini077 martini077 Rozmaitości Obserwuj notkę 9

 Określenie ludobójstwem tego co wyprawiali Ukraińcy z UPA wobec Polaków na Kresach jest wyważonym, prawniczym nazwaniem   niewyobrażalnego bestialstwa. Na Kresach, gdzie dzisiaj,  o zgrozo, rosną pomniki i miejsca czczenia zbrodniarzy z  OUN-u.

Okazało się, że wyważone, prawnicze określenie to za dużo, to nie dla Polaków. Bo może urazić, przeszkodzić i zaszkodzić.

Wg mnie  ci, którzy wzdrygają się przed nazwaniem ludobójstwem tego co nim było w najstraszliwszej z możliwych postaci, są mentalnymi faszystami. Po faszystowsku  potraktowali Polaków jak podludzi, którzy nie zasługują na sprawiedliwe nazwanie ich zagłady na Kresach. 

Głupcy, którzy mają gęby pełne frazesów, którzy animowali na różne sposoby faszystowskie zagrożenie, wyhodowali w końcu faszystowskiego potwora w samych sobie.

Idźcie do diabła. Razem z Banderą.

martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości