martini077 martini077
266
BLOG

Opamiętajcie się! Nie niszczcie Chóru Polskiego Radia!

martini077 martini077 Kultura Obserwuj notkę 2
29 lutego, za kilkanaście godzin, rada nadzorcza Polskiego Radia zdecyduje o losach Chóru PR w Krakowie. Zarząd PR już postanowił, jest za likwidacją.
Z tego co słyszałem, roczne utrzymanie tego chóru to kwota ok. 2 milionów polskich złotych.
Polskie państwo rządzone przez Tuska i jego ekipę nie jest w stanie zorganizować 2 mln. Na prezydencje unijną, multum imprez i imprezek, jakieś bzdurne konferencje, bączki i inne bzdety, na megadrogie stadiony i megaodprawy, na megadrogie austostrady, na łatanie  w nich dziur, na zachęty do płacenia abonamentu, choć  dopiero co, Tusk publicznie  go zwalczał- na to wszystko wydano i wydawać się będzie krocie.
Nie potrafią zorganizować 2mln dla chóru, który jest perełką, czymś na co każdy odpowiedzialny polityk, a w szczególności minister kultury i polski premier powinien chuchać i dmuchać .
Kim są ci ludzie? Kim są ci nieudacznicy? Przecież oni dewastują  Polskę.
Wg mnie likwidacja Chóru PR w Krakowie będzie symbolem rządów ciemniaków.

 

martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura