martini077 martini077
467
BLOG

Zespół Lesiaka reaktywacja?

martini077 martini077 Polityka Obserwuj notkę 13

 

Wg mnie, wygląda na to, ze mamy do czynienia ze skoordynowaną akcją rozwalającą PiS.Nakręcanie sprawy z Cymańskim, wrzutki Kaczmarka i Netzla i wkręcanie Ziobry w konflikt z Kaczyńskim i vice-versa wydają mi się nieprzypadkowe. Mendia to ewidentnie rozgrywają i to w sposób tak bezwstydny, ze wygląda to na robotę służb. Wg mnie rządy PO cofnęły Polskę o kilkanaście lat wstecz.

martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka