martini077 martini077
580
BLOG

dzielność Ewy Stankiewicz

martini077 martini077 Polityka Obserwuj notkę 4

 

 

Na portalu wPolityce.pl obejrzałem konferencję  prasową Ewy Stankiewicz zorganizowaną 19.10, na której poinformowała o dalszych planach Solidarnych 2010.Wg mnie Ewa Stankiewicz ratuje honor polskich dziennikarzy. Ale nie tylko dziennikarzy.Wg mnie ratuje twarz polskiej inteligencji. Skoro są jeszcze takie osoby jak ona, tak intelektualnie uczciwe, tak niezależne głowy, to znaczy, ze zostanie  po naszych czasach ślad „dobrej strony mocy”. Ten ślad istnieje, nie zadeptały go hordy  lizusów i piewców Tuskolandii podążających za swoistymi kapłanami boga Antypisa ze stajni Michnika.  I pożytecznych idiotów, którzy nigdy nie przegapią okazji by „mądrze” wskazywać równowagę tam  gdzie jej zwyczajnie nie ma.

Publiczne wypowiedzi Ewy Stankiewicz, jej filmy- to balsam dla Polaków. Dla tych, którzy Polsce dobrze życzą , którzy chcą niepodległej, demokratycznej ojczyzny.

Bogu dzięki, ze jej się chce. Doprawdy, wspaniała i dzielna kobieta.

martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka