martini077 martini077
894
BLOG

Dzielny jak Gugała

martini077 martini077 Polityka Obserwuj notkę 5

 

Dzisiaj rano w Tokfm niejaki Gugała w akcji. Akompaniament Kozaka, Blumsztajna i Kraśki. Dobrali się jak w korcu maku. Ależ jazz...
O wg mnie ograbianiu takich frajerów jak ja z moich pieniędzy, przez uszczęśliwiaczy z „liberalnej” partii miłości- oględnie, ostrożnie i z niebywałą rzecz jasna delikatnością. Wg mnie miękkie lądowanie, wg mnie odynarna medialna osłona megaszwindla z OFE.
Za to o odpowiedzialności za katastrofę smoleńską to już z grubej rury...Odważnie. Jak to tylko Gugała potrafi! Że Rosjanie jeśli już, to najmniej winni i takie tam. Oczywiście w pierwszej kolejności winna kancelaria prezydenta Kaczyńskiego. Bo Kaczyński się uparł, i  w ogóle to chciał rozpocząć kampanię wyborczą w Katyniu.
Natomiast ani słowa o tym, że Lech  Kaczyński już w styczniu 2010 powiadomił odpowiednich polskich urzędników, że chce jechać do Katynia, na okrągłą, 70-tą rocznicę. Że Ruscy, kręcili od początku w tej sprawie, pamiętamy, pamiętamy zachowanie rosyjskiej ambasady....Cicho sza o tym, że  Tusk ochoczo połknął haczyk, wszedł, jak w masło w propozycję Putina spotkania w Katyniu, kilka dni wcześniej i Tusk w sposób zwyczajnie nielojalny wobec własnego prezydenta, zgodził się na to, on, historyk(!!!) z wykształcenia, polski premier, który dobrze powinien wiedzieć jaka jest waga 70-tej rocznicy dla prezydenta Polski.
Okazało się, że Obama musi zaczekać dzień na odpowiedź Tuska  (wszak pamiętamy naszego dzielnego premiera budzonego w środku jego zasłużonego snu)  ale Putin to już nie może, Putinowi należy dać zgodę natychmiast!
Cóż, Gugała o tym nie pisnął, Gugała na ten temat milczy, Gugała, ten nasz dzielny, odważny, dociekliwy, uczciwy, merytoryczny i obiektywny Gugała. A raczej dzielny, odważny, dociekliwy, uczciwy, merytoryczny i obiektywny jak Gugała. Co on ma wspólnego z dzielnością, odwagą, dociekliwością, uczciwością, merytorycznością i obiektywizmem? Wg mnie doprawdy niewiele. Dziennikarz Gugała. Wg mnie to brzmi jak kpina.
martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka